Friday, 20 July 2012

Assalamaualaikum!!~~

Hari ni nk citer pasal crush kiter...
Hmm..kita betul2 sayang dia tau!
Dia hensem, macho, kelakar, cool, smart! Kita mmg suka bila dia usik rambut dia ke belakang..hensem gila..terpesona!! comel lagi!! huh!! setiap malam mesti ingat dia! I'M REALLY IN LOVE WITH YOU!
nama dia...rahsialah!!..hehe..tapi dia kasar sikit..suka ckp babi...hmmm...sediy la sikap dia cam gitu..tapi x pelah!.. XDD hari tu befday dia..kita nk bagi hadiah tapi berbentuk duit..RM 5.00 tapi x jadi sbb ada orng bagi dia hadiah tapi dia koyakkan menda tu den buang..takowt titew nk bagi..hmm..kayh lah! bye! 
aku hanya dapat memerhati kau dari jauh...dan ego ku semakin kuat bila kau ada dekat dgn aq...

Saturday, 7 July 2012

Asslamualaikum~~XDD

Kau orng nk tahu sbb apa aq post menda nih?
BANDAR ACHEH - Jika anda seorang permpuan yang suka pakai baju yang ketat2...Lebih baik berhati2 sbb kalau x..ANDA AKAN DITAHAN OLEH RAZIA - Polis Syariah atau Wilayatul Hisbah...
 ------------------------------------------------------------------------------------------------------------
TETAPI!!
Lain pula di Malaysia!~~..
ORANG YANG MELANGGAR PERINTAH ALLAH DIBERI TEMPAT DI TELEVISYEN, ATAS PENTAS, DIBERIKAN WANG DARIPADA SUMBER RAKYAT....

Hmmmmm...pelik nya! MALAYSIA kita~~~

*Via facebook* http://www.facebook.com/photo.php?fbid=445870818778553&set=a.173862169312754.36439.161132557252382&type=1&theater

Assalamualaikum~~XDD

yeah!!! harini befday kita!!...hhehehe...sweetsourbitter 13!!! hahahah!! I'M BIG GIRL NOW!! XD

Friday, 29 June 2012

Saturday, 23 June 2012

Assalamualaikum~~XDD

Hyep! hari ni aq nk citer pasal budak FT Island...

Ini Lee Hong Gi!!..omey+encem!!
Ni plak Choi Min Hwan!! mmg aq syng gegila kat dia ni!! comel kan?!!! (I'M CRAZY~~)
Ni lagi sorang!! ya Allah!! mmg comey!!!...Jae Jin!!
OME!!!!!Choi Jung Hoon!!!~~
haaah!!!! ini plak Song Eung Hyun..

Sunday, 17 June 2012

Assalamualaikum~~

Hyep!!
dah lama aq x update an? (bajet ada follower ramai!)
skang aq nk ceciter pasal F.T Island!!
Dulu aq benci gila kat Korea tau!..benci!!!
Tapi aq telah dihasut oleh sedara aq yg minat Korea!!...OME!! O.o
Aq minat lagu diorang, bakat diorang, and muka diorang!! hensem dowhhh!~~
Ni haaa!!
Comel gegila diorang nieh!! lagu diorang buat aq melelh air mata tau!!.. :'D
Aq paling suka Lee Jae Jin...dgn Lee Hong Gi ngan Choi Min Hwan...heheh
tamak x aq? kikikkiki...biasa~~ XDDDD

 Iman~~

Thursday, 7 June 2012

Assalamualaikum~~XDD

Hyep! guysss and gurllsssss..hauwau? ahahhaha how are you?
good? great! Korang pernah dengar lagu Sahabat ? alaaaa nyanyian Najwa Latif, Sleeq and Syam Kamarul..
pernah! great! best kan lagu dia orang? bila aq dgr lagu dia orng sedih ada gembira ada rasa geram pun ada...
mmg aq tangkap leleh lah juge dgr lagu ni...best gegila!! arggggggghhhhhhhhhh!!~~
Nk liriknya? Nah! hehe~~ =)

Lirik Lagu Sahabat – Najwa Latif ft. Syamkamarul, Sleeq
[Najwa Latif]
Kau ada dikala ku suka
Dikala ku duka
Setiap tangisan dan juga ketawa
Kau ada dikala ku perlu
Setia menemaniku
Pegang erat tanganku bila aku jatuh
Kau lah yang selalu
Selalu menemaniku
Mendengar kisah pahit manis
Hidup ku


Kau lah yang di situ
Setia menunggu ku
Kau lah yang satu
Menjadi sahabatku
[Syamkamarul]
Kau ada di kala ku jatuh
Di setiap bangunku
Terus menemaniku
Tanpa rasa jemu
Kau ada di setiap tawa
Di kala bahagia
Kau menjadi sahabatku
Selamanya
Kau lah yang selalu
Selalu menemaniku
Mendengar kisah pahit manis
Hidup ku
Kau lah yang di situ
Setia menunggu ku
Kau lah yang satu
Menjadi sahabatku
[Sleeq] RAP
Yeah sahabatku
Tetap bersamamu jika kau perlukanku
Dan ku tak kaku tak kekok
Kalau sampai buntu kita belok yok (yok)
Berjangkit sesama seperti mengusik si melatar
Kau kau jangan kau melampau
Dan kalau siapa mengusik Najwa
Tolong bagitau aku tapau
[Najwa Latif dan Syamkamarul]
Ku tahu ku kan selalu ada
Pada dirimu
Dan ku harap kau juga rasa begitu
Kau lah yang selalu
Selalu menemaniku
Mendengar kisah pahit manis
Hidup ku
Kau lah yang di situ
Setia menunggu ku
Kau lah yang satu
Menjadi
Kau lah yang selalu
Selalu menemaniku
Mendengar kisah pahit manis
Hidup ku
Kau lah yang di situ
Setia menunggu ku
Kau lah yang satu
Menjadi sahabatku
Sahabatku