Friday, 20 July 2012

Assalamaualaikum!!~~

Hari ni nk citer pasal crush kiter...
Hmm..kita betul2 sayang dia tau!
Dia hensem, macho, kelakar, cool, smart! Kita mmg suka bila dia usik rambut dia ke belakang..hensem gila..terpesona!! comel lagi!! huh!! setiap malam mesti ingat dia! I'M REALLY IN LOVE WITH YOU!
nama dia...rahsialah!!..hehe..tapi dia kasar sikit..suka ckp babi...hmmm...sediy la sikap dia cam gitu..tapi x pelah!.. XDD hari tu befday dia..kita nk bagi hadiah tapi berbentuk duit..RM 5.00 tapi x jadi sbb ada orng bagi dia hadiah tapi dia koyakkan menda tu den buang..takowt titew nk bagi..hmm..kayh lah! bye! 
aku hanya dapat memerhati kau dari jauh...dan ego ku semakin kuat bila kau ada dekat dgn aq...

Saturday, 7 July 2012

Asslamualaikum~~XDD

Kau orng nk tahu sbb apa aq post menda nih?
BANDAR ACHEH - Jika anda seorang permpuan yang suka pakai baju yang ketat2...Lebih baik berhati2 sbb kalau x..ANDA AKAN DITAHAN OLEH RAZIA - Polis Syariah atau Wilayatul Hisbah...
 ------------------------------------------------------------------------------------------------------------
TETAPI!!
Lain pula di Malaysia!~~..
ORANG YANG MELANGGAR PERINTAH ALLAH DIBERI TEMPAT DI TELEVISYEN, ATAS PENTAS, DIBERIKAN WANG DARIPADA SUMBER RAKYAT....

Hmmmmm...pelik nya! MALAYSIA kita~~~

*Via facebook* http://www.facebook.com/photo.php?fbid=445870818778553&set=a.173862169312754.36439.161132557252382&type=1&theater

Assalamualaikum~~XDD

yeah!!! harini befday kita!!...hhehehe...sweetsourbitter 13!!! hahahah!! I'M BIG GIRL NOW!! XD

Friday, 29 June 2012

Saturday, 23 June 2012

Assalamualaikum~~XDD

Hyep! hari ni aq nk citer pasal budak FT Island...

Ini Lee Hong Gi!!..omey+encem!!
Ni plak Choi Min Hwan!! mmg aq syng gegila kat dia ni!! comel kan?!!! (I'M CRAZY~~)
Ni lagi sorang!! ya Allah!! mmg comey!!!...Jae Jin!!
OME!!!!!Choi Jung Hoon!!!~~
haaah!!!! ini plak Song Eung Hyun..

Sunday, 17 June 2012

Assalamualaikum~~

Hyep!!
dah lama aq x update an? (bajet ada follower ramai!)
skang aq nk ceciter pasal F.T Island!!
Dulu aq benci gila kat Korea tau!..benci!!!
Tapi aq telah dihasut oleh sedara aq yg minat Korea!!...OME!! O.o
Aq minat lagu diorang, bakat diorang, and muka diorang!! hensem dowhhh!~~
Ni haaa!!
Comel gegila diorang nieh!! lagu diorang buat aq melelh air mata tau!!.. :'D
Aq paling suka Lee Jae Jin...dgn Lee Hong Gi ngan Choi Min Hwan...heheh
tamak x aq? kikikkiki...biasa~~ XDDDD

 Iman~~

Thursday, 7 June 2012

Assalamualaikum~~XDD

Hyep! guysss and gurllsssss..hauwau? ahahhaha how are you?
good? great! Korang pernah dengar lagu Sahabat ? alaaaa nyanyian Najwa Latif, Sleeq and Syam Kamarul..
pernah! great! best kan lagu dia orang? bila aq dgr lagu dia orng sedih ada gembira ada rasa geram pun ada...
mmg aq tangkap leleh lah juge dgr lagu ni...best gegila!! arggggggghhhhhhhhhh!!~~
Nk liriknya? Nah! hehe~~ =)

Lirik Lagu Sahabat – Najwa Latif ft. Syamkamarul, Sleeq
[Najwa Latif]
Kau ada dikala ku suka
Dikala ku duka
Setiap tangisan dan juga ketawa
Kau ada dikala ku perlu
Setia menemaniku
Pegang erat tanganku bila aku jatuh
Kau lah yang selalu
Selalu menemaniku
Mendengar kisah pahit manis
Hidup ku


Kau lah yang di situ
Setia menunggu ku
Kau lah yang satu
Menjadi sahabatku
[Syamkamarul]
Kau ada di kala ku jatuh
Di setiap bangunku
Terus menemaniku
Tanpa rasa jemu
Kau ada di setiap tawa
Di kala bahagia
Kau menjadi sahabatku
Selamanya
Kau lah yang selalu
Selalu menemaniku
Mendengar kisah pahit manis
Hidup ku
Kau lah yang di situ
Setia menunggu ku
Kau lah yang satu
Menjadi sahabatku
[Sleeq] RAP
Yeah sahabatku
Tetap bersamamu jika kau perlukanku
Dan ku tak kaku tak kekok
Kalau sampai buntu kita belok yok (yok)
Berjangkit sesama seperti mengusik si melatar
Kau kau jangan kau melampau
Dan kalau siapa mengusik Najwa
Tolong bagitau aku tapau
[Najwa Latif dan Syamkamarul]
Ku tahu ku kan selalu ada
Pada dirimu
Dan ku harap kau juga rasa begitu
Kau lah yang selalu
Selalu menemaniku
Mendengar kisah pahit manis
Hidup ku
Kau lah yang di situ
Setia menunggu ku
Kau lah yang satu
Menjadi
Kau lah yang selalu
Selalu menemaniku
Mendengar kisah pahit manis
Hidup ku
Kau lah yang di situ
Setia menunggu ku
Kau lah yang satu
Menjadi sahabatku
Sahabatku

Wednesday, 6 June 2012

Assalamualaikum~~XDD

Kan aq ada cerita passal One Direction tadi kan? nak tahu aq suka siapa antara lima orng tu?
Ni ha...
Harry Styles!!! love you~~ ahahah~~~
bubbye!!

Iman~~

Assalamualaikum~~XDD

Hyep!~~
Korang kenal siapa yg dlm gmbr ni?
Yes! One Direction!!!
Aq minat gila kat diorang~~ dh la Hensem, Suara Sedap , Berbakat!!!
Aq suka lagu diorang yg bertajuk What Makes You So Beautiful dgn One Thing!!
I LOVE YOU, One Direction!!

Assalamualaikum~~XDD

Argggggggghhhhhhhh!!~~
Bosannya!! serious mmg bosan/boring....
Nk buad apa ni? hah? katakan! =)

Iman~~

Assalamualaikum~~XDD

Korang pun tahu kan impian dan cita2 aq nk jadi apa? tapi ada sejarah silamnya juga....
mcm ni ceritanya~~
FLASH BACK~~ HAHAH~XDD
" Umi kan kakyung dpt 5A for UPSR an? an? Umi kata bole mintax apa2 an? an?" Aku berbicara.
" Memang tapi tengoklah kesesuaiannya~"
"Okay, kakyung nak camera NICON bole? yang keluar dalam tv tu, alaa yang Yuna promotekan tu bole?"
" Huh! mahal tu!! RM3,000 tu~~ mahal lah~~"
Aq pun kecewa tersngt2 tahap... mmg x bole ckp tahap lagilah! Sedih gila!!!! =(
x pelah nanti bila aq dh dewasa aq nk beli juga camera NICON~~
Bubbye~~ XDD

Iman~~

Assalamualaikum~~XDD

Hyep!!~~
Siapa suka lagu ni!!
Aq teramatlah suka tahap gaban!! mmg best lagu niehhh~~
TONIGHT WE ARE YOUNG!!!!!
PEACE!~ (Y)
nk lyrics? nah!! XD

"We Are Young"
(feat. Janelle MonĂ¡e)
Give me a second I,
I need to get my story straight
My friends are in the bathroom getting higher than the Empire State
My lover she’s waiting for me just across the bar
My seat’s been taken by some sunglasses asking 'bout a scar, and
I know I gave it to you months ago
I know you’re trying to forget
But between the drinks and subtle things
The holes in my apologies, you know
I’m trying hard to take it back
So if by the time the bar closes
And you feel like falling down
I’ll carry you home


Tonight
We are young
So let’s set the world on fire
We can burn brighter than the sun

Tonight
We are young
So let’s set the world on fire
We can burn brighter than the sun


Now I know that I’m not
All that you got
I guess that I, I just thought
Maybe we could find new ways to fall apart
But our friends are back
So let’s raise a toast
‘Cause I found someone to carry me home


Tonight
We are young
So let’s set the world on fire
We can burn brighter than the sun

Tonight
We are young
So let’s set the world on fire
We can burn brighter than the sun


Carry me home tonight (Nananananana)
Just carry me home tonight (Nananananana)
Carry me home tonight (Nananananana)
Just carry me home tonight (Nananananana)

The world is on my side
I have no reason to run
So will someone come and carry me home tonight
The angels never arrived
But I can hear the choir
So will someone come and carry me home

Tonight
We are young
So let’s set the world on fire
We can burn brighter than the sun

Tonight
We are young
So let’s set the world on fire
We can burn brighter than the sun


So if by the time the bar closes
And you feel like falling down
I’ll carry you home tonight

Assalamualaikum~~XDD

Ini khas untuk sepupu aq yg bernama Nurul Izzah Bt Zainal....
Aq esok main tau!!! main basikal~~
heheh~~ mcm budak kechil x aq ni? mmg pun an? an?
Klah ini gmbr sepupu aq yg cantik meletos tu!! XDD

Assalamualaikum~~XDD

Hmm, hari ni aq citer pasal SOMBONG~~
Ada lah seorang kwn aq nih, sombong beb!!
Aku pun dh malas nk tegur kau
sbb aq x suka orng sombong an? an?
Siapa suka orng sombong?!
Cuba kau tanya beruk dkat hutan tu, diorang pun x suka orng sombong tau!~~
Dh lah malas aq nk tulis lagi...sakit hati beb!!

This is 4 you!! i hate you!! =P

Iman~~

Assalamualaikum~~XDD

Harini mak aq baik pulak bagi on9~~ haha XDD tapi aq malas nk online..aq update lerhh, tapi makcik aq dtng plak harini sooo dia kata nk dgr lagu di youtube, terpaksalah aq tangguhkan niat aq untuk mengupdatekan aq punya blog nieh, sooo skang aq nk CHOWW lu Bubbye~~ XDD

Iman~~

Assalamualaikum~~ XDD

Hyep!
Korang nak tahu aq bila besar nk jadi apa? Ni ha...PHOTOGRAPHER~~
Hah! itulah cita-cita/ impian aq
Okayh!! Bubbye!! dh maghrib ni x elok anak dara main computer masa maghbrib~~ HEHEHE~~ XDDD

Iman~~~ 


Tuesday, 5 June 2012

Assalamualaikum!~~ XDD

Assalamualaikum! Tak jawab dosa! Kalau jawab sayang kau! :)
Nama saya Nur Iman Qamilia,
Umur saya 13 tahun
Saya suka warna Ungu!!~~ XDD
So, nantikan saya menulis di blog ini tau!!
Bubbye~~ XDDD